Όροι χρήσης


1.ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

Πρωταρχικό μέλημα της εταιρείας είναι η παράθεση των όρων που διέπουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του www.beskas.gr προς όλους εσάς που θα επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες του και που σκοπό έχει την ενημέρωσή σας, για τα δικά σας δικαιώματα και υποχρεώσεις και την καλύτερη εξυπηρέτησή σας στην αναζήτηση και απόκτηση των υπηρεσιών που επιθυμείτε να αγοράσετε από το κατάστημά του.
 
2.ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
 
Απαραίτητη προϋπόθεση για την έναρξη της μεταξύ μας συνδιαλλαγής είναι η γνωστοποίηση από πλευράς σας κάποιων προσωπικών σας στοιχείων. Όταν κάνετε μια παραγγελία, θα σας ζητήσουμε το πλήρες ονοματεπώνυμό σας, τον αριθμό του σταθερού σας τηλεφώνου (ή όποιο άλλο τηλέφωνο θέλετε το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας), την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email address)  όπως και την ενεργοποίηση των cookies. Η εταιρεία Beskas A.E. ακολουθώντας απαρέγκλιτα τις αρχές της προστασίας των προσωπικών δεδομένων που προβλέπονται από τους σχετικούς νόμους και διεθνείς συμβάσεις δεν πρόκειται να προβούν σε οποιαδήποτε αθέμιτη και χωρίς την προηγούμενη έγκρισή σας, χρήση. Το www.beskas.gr με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει, δημοσιοποιεί, πωλεί, ανταλλάσσει τα προσωπικά στοιχεία και τις πληροφορίες που μας εμπιστεύεστε.
Σε εξαιρετικές περιπτώσεις μπορεί να δημοσιοποιηθούν προσωπικά σας στοιχεία από την εταιρεία, τηρούμενης πάντα της προβλεπόμενης από το νόμο διαδικασίας όταν τούτο επιβάλλεται από Δημόσια Αρχή, δικαστήριο κλπ.
 
3. ΑΣΦΑΛΕΙΑ
 
To www.beskas.gr δεν αποθηκεύει με κανένα τρόπο αριθμούς πιστωτικών καρτών. Όλες οι οικονομικές συναλλαγές γίνονται απευθείας στα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα που ο χρήστης επιλέγει. Κατά την διάρκεια της online πληρωμής ο χρήστης μεταφέρεται σε κρυπτογραφημένη σελίδα ασφαλής σύνδεσης με πρωτόκολλο SSL η οποία ανήκει αποκλειστικά στην τράπεζα ή, ο οποίος αναλαμβάνει πλήρως την πληρωμή και ειδοποιεί το www.beskas.gr όταν ολοκληρωθεί.
 
4.ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
 
Το www.beskas.gr υποστηρίζει τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής, οι οποίοι αναφέρονται αναλυτικά στη σελίδα «Πληρωμή & Παράδοση».

  • Με αντικαταβολή.

Αποστολή με αντικαταβολή γίνεται μόνο μέσω της εταιρείας courier "Γενική Ταχυδρομική".

  • Με πιστωτική κάρτα διαμέσου της ALPHABANK.
  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Όταν ολοκληρώσετε την πληρωμή μέσω κατάθεσης θα πρέπει να μας στείλετε την απόδειξη συναλλαγής της τράπεζας μέσω FAX στο 210 9942765 ή email στο receipts@beskas.gr. Η τραπεζική προμήθεια του εμβάσματος επιβαρύνει τον πελάτη / αγοραστή.

5. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ & ΑΛΛΑΓΩΝ

  • Επιστροφές προϊόντων δε γίνονται δεκτές.
  • Επιστροφή χρημάτων δεν είναι δυνατόν να γίνει.
  • Αλλαγές προϊόντων δε γίνονται δεκτές, εκτός της περίπτωσης προβληματικού προϊόντος κατά την παράδοση ή λόγω λάθους εκτέλεσης παραγγελίας από την εταιρεία μας:

α) Προβληματικό προϊόν κατά την παράδοση (DOA).
Στη περίπτωση αυτή θα πρέπει να συμπληρώσετε πλήρως το κατάλληλο έγγραφο RMA κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα πωλήσεων (210 9927695) και να μας αποστείλετε το προϊόν μαζί με το έγγραφο RMA και την απόδειξη αγοράς.Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το έγγραφο RMA. Επιστροφές προβληματικών προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημέρα αγοράς.  
β) Λάθος εκτέλεσης παραγγελίας από την εταιρεία μας.

Σε περίπτωση που έχει γίνει λάθος από μέρους μας θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημέρα αγοράς στο 210 9927695 για να γίνουν οι απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις.

6. ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ & ΕΓΓΥΗΣΗ 

Για τεχνικές πληροφορίες που αφορούν τα προϊόντα μας μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 9927695 με χρέωση αστικής κλήσης. Για προϊόντα με τεχνικά προβλήματα ή βλάβη η εταιρεία μας σας καλύπτει ως εξής: 

α)Για προϊόντα εκτός εγγύησης

Για επισκευές σε προϊόντα εκτός εγγύησης θα πρέπει να συμπληρώσετε το έγγραφο RMA (κατεβάστε το εδώ) και να μας το στείλετε μαζί με το προβληματικό προϊόν αφού πρώτα έχετε επικοινωνήσει μαζί μας στον αριθμό τεχνικής υποστήριξης. Στα προϊόντα εκτός εγγύησης τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον πελάτη. Εφόσον γίνει η παραλαβή του προϊόντος, γίνεται εκτίμηση της βλάβης & του κόστους επισκευής και κατόπιν συνεννόησης μαζί σας συνεχίζουμε ή όχι την επισκευή.
Κατά την αποστολή προς την εταιρεία μας τα προϊόντα θα πρέπει να συσκευάζονται κατάλληλα και να αποστέλλονται μέσα σε ένα απλό εξωτερικό κουτί.

β)Για προϊόντα εντός εγγύησης

Για επισκευές σε προϊόντα εντός εγγύησης θα πρέπει να συμπληρώσετε το έγγραφο RMA (κατεβάστε το εδώ) και να μας το στείλετε μαζί με το προβληματικό προϊόν αφού πρώτα έχετε επικοινωνήσει μαζί μας στον αριθμό τεχνικής υποστήριξης. Στα προϊόντα εντός εγγύησης τα μεταφορικά προς την εταιρεία μας επιβαρύνουν τον πελάτη και τα μεταφορικά από την εταιρεία μας προς τον πελάτη είναι δωρεάν. Κατά την αποστολή προς την εταιρεία μας τα προϊόντα θα πρέπει να συσκευάζονται κατάλληλα και να αποστέλλονται μέσα σε ένα απλό εξωτερικό κουτί.

Προϋποθέσεις & όροι που θέτουν ένα προϊόν εντός ή εκτός εγγύησης:

Ο κάθε κατασκευαστής θέτει τους δικούς του όρους εγγύησης για κάθε προϊόν οι οποίοι αναγράφονται συνήθως στο βιβλίο οδηγιών ή την συσκευασία τους, παρόλα αυτά για όλα τα προϊόντα ισχύουν και οι παρακάτω όροι / προϋποθέσεις:

  • Η διάρκεια εγγύησης για κάθε προϊόν είναι διαφορετική και αναγράφεται πάνω στα προϊόντα. Τα προϊόντα που δεν αναγράφουν χρόνο κάλυψης εγγύησης καλύπτονται με 1 χρόνο εγγύησης από την εταιρεία μας.
  • Βεβαιωθείτε ότι τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι ελαττωματικά και πως το πρόβλημα δεν προκαλείται από άλλους παράγοντες. 
  • Μη προβλεπόμενη χρήση του προϊόντος το θέτουν εκτός εγγύησης.
  • Τα προϊόντα που έχουν τροποποιηθεί ή έχουν υποστεί αλλαγή ή μετατροπή κατά οποιοδήποτε τρόπο θεωρούνται εκτός εγγύησης και δε θα παρασχεθεί δωρεάν υποστήριξη.
  • Τα προϊόντα που έχουν υποστεί βλάβη λόγο επίδρασης ξένων σωμάτων ή ανωτέρας βίας (π.χ. χτύπημα από κεραυνό, υπερβολική τάση, πυρκαγιά κλπ.) δεν καλύπτονται από την εγγύηση.
  • Ζημιές που θα προκληθούν από λάθος εγκατάσταση ή σύνδεση ενός προϊόντος θέτουν το προϊόν εκτός εγγύησης
  • Άν κατά την διάγνωση του προβλήματος εκτιμηθεί πώς το πρόβλημα / βλάβη δημιουργήθηκε λόγω ανορθόδοξης χρήσης του προϊόντος, τότε η εγγύηση δεν είναι σε ισχύ.
  • Κατά την αποστολή των προϊόντων προς την εταιρεία μας θα πρέπει να συσκευάζονται κατάλληλα και να αποστέλλονται μέσα σε ένα απλό εξωτερικό κουτί.

7. ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΤΙΜΕΣ

  • Οι τεχνικές πληροφορίες και οι περιγραφές των προϊόντων που αναγράφονται στην ιστοσελίδα μας προέρχονται από τους κατασκευαστές των προϊόντων και ουδεμία ευθύνη φέρουμε για τυχόν λάθη σε αυτές.
  • Η εταιρεία μας καταβάλει κάθε προσπάθεια έτσι ώστε οι φωτογραφίες των προϊόντων να είναι όσο το δυνατόν πιο ακριβείς στην πραγματικότητα. Παρόλα αυτά, κάποιες φωτογραφίες μπορεί να μην αντιπροσωπεύουν απόλυτα κάποιο προϊόν. 
  • Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να αλλάζει τα στοιχεία και τις λεπτομέρειες των προϊόντων χωρίς προειδοποίηση.
  • Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να αλλάζει τις τιμές των προϊόντων χωρίς προειδοποίηση.

8. ΔΙΑΦΟΡΑ
 
8.1) Ανωτέρα βία: Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα συμφωνηθέντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπ' αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 
 
8.2) Τροποποίηση των όρων του παρόντος: Το www.beskas.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών με την υποχρέωση να ενημερώνει το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή ή προσθήκη στους όρους.

8.3) Ακύρωση παραγγελίας: Αν για οποιοδήποτε λόγο θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας εντός της επόμενης εργάσιμης ημέρας από την ημέρα παραγγελίας στο 210 9927695 από τις 09:00 έως τις 14:00.

8.4) Δημιουργώντας λογαριασμό στο www.beskas.gr συμφωνείτε να εγγραφείτε και στο μηνιαίο ενημερωτικό email (newsletter).
 

Beskas Electronics
Ηλεκτρονικός εξοπλισμός
Ανεξαρτησίας 21, 16451 Αργυρούπολη – Αθήνα
Τηλ.: 210 9927695, Fax: 210 9942765
Email: info@beskas.gr
© 2015 Beskas S.A. All rights reserved
Web Design & Web Development www.eled.gr Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου